Zomeractiviteiten in Brussel voor en door jongeren

Omschrijving

Brede School BruSec zocht uit wat je als Brusselse tiener in de grote vakantie van 2016 allemaal kan doen.

• Leerlingen van Atheneum GO! for Business je mee naar de Beurs. Ze vragen er aan jonge Brusselaars wat ze zoal doen tijdens de grote vakantie.
  • Leerlingen van Atheneum GO! for Business nemen je mee naar JES in de Werkhuizenstraat te Molenbeek. Dominique Vankan legt uit wat er in de zomer bij JES op til staat: de ANIMATORCURSUS!
  • Leerlingen van de leerlingenraad van de Cardijnschool in Anderlecht gaan op bezoek bij BRONKS, waar Saar Fivez uit de doeken doet wat je als +12-jarige deze zomer bij BRONKS allemaal kan doen.
  • Leerlingen van de leerlingenraad van de Cardijnschool in Anderlecht nemen je mee naar JNM. Zij praten met Myrte van JNM over wat je als +12-jarige deze zomer bij JNM allemaal kan doen. Wij telden alvast drie boeiende kampen voor quasi geen geld!
  • Leerlingen van de leerlingenraad van de Cardijnschool in Anderlecht. Zij praten met Mattias Van Lasso en Lies Van Overschée over BAR ELIZA, dé chillplek bij uitstek op het PLAZEY-festival van 2016.

Deel 1:

Deel 2 Jes: